poniedziałek, 3 listopada 2014

Ulubione seriale - TOP 5

2 komentarze :
 
Źródło

Jestem typem domatora. Kiedy zaczyna się okres jesienno-zimowy uwielbiam usiąść przed laptopem z kubkiem gorącej herbaty i oglądać, oglądać, oglądać


   1. Chirurdzy (Grey's Anatomy)





Źródło

Serial ukazuje losy grupy chirurgów. Główną bohaterką jest Meredith Grey - stażystka w szpitalu, w którym kiedyś pracowała jej matka. Mimo, że opis może wydawać się banalny scenariusz jest na tyle wciągający, że czekam z wytęsknieniem na kolejny odcinek ( a to już 11 sezon).

   2. Plotkara (Gossip Girl)


Źródło

Niektóry będą się śmiać ale ten serial uwielbiam. Od niego zaczął się mój nałóg oglądania seriali - oglądałam go kilka razy ( nie licząc pojedynczych odcinków). Przedstawione jest w nim życie baaardzo bogatych nastolatków z Nowego Jorku, ich perypetie miłosne, kłótnie i przyjaźnie. 


   3. W garniturach (Suits)



Źródło


Rozpoczęłam oglądanie tego serialu ze względu na mój kierunek studiów ale istnieje wiele powodów dlaczego przy nim zostałam. Główni bohaterowie - do schrupania. Szefowa Jessica - uwielbiam takie ostre babki. Nie zabrakło również wątku miłosnego. Ma wszystko co idealny serial powinien posiadać. 


  4. Fargo



Źródło
Nie wiem co napisać o tym serialu, żeby nie zdradzać fabuły. Trzyma w napięciu od pierwszego do ostatniego odcinka. Polecam ludziom o mocnych nerwach.



   5. Gotowe na wszystko ( Desperate housewives)


Źródło

Serial idealny. Romans, intryga, świetne poczucie humoru. W każdej z bohaterek można odnaleźć coś z siebie. Polecam każdemu, ponieważ serial uwielbiam nie tylko ja ale i mój chłopak.



A może Wy macie coś godnego polecenia? Zima zbliża się wielkimi krokami ....


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13112319/?claim=gzcphs7gjnz">Follow my blog with Bloglovin</a>


2 komentarze :

  1. Ja uwielbiam "Czas honoru", któy skończyłam miesiąc temu, więc teraz wzięłam się za "Breaking Bad" i ciekawie aczkolwiek dziwnie się zapowiada :D Grey's anatomy jest na mojej liście, ale w końcu muszę skończyć Dr. House'a.
    Ps. Co studiujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mi mówiło o "Czasie honoru" a "Breaking Bad" nie oglądałam wszystkich sezonów ze względu na brak czasu ale polecam :) Studiuję prawo.

      Usuń