sobota, 14 lutego 2015

Jak poczuć się szczęśliwym ?

Brak komentarzy :
 

Nic nie zmieni Cię z dnia na dzień w szczęśliwego człowieka, jeżeli pojmujesz szczęście jako pasmo sukcesów. Nikt nie ma idealnego życia  - to od każdego z nas zależy to jak jesteśmy szczęśliwi. Nigdy nie osiągniemy szczęścia myśląc o przyszłości, zupełnie nie zajmując się tym co jest teraz. Czasami błahostki potrafią nas uszczęśliwić. Wystarczy jedna mała rzecz aby poczuć się lepiej.
Źródło





  • Dzisiaj jest ten dzień – Kiedy byłam mała nie znosiłam tego, że po szkole musiałam się przebierać w brzydkie ubrania przeznaczone do chodzenia po domu. Kiedy urodził się mój braciszek mama nie ubierała go w śliczne ubranka „bo szkoda, żeby się zniszczyły”. I wiecie co w niektóre nie ubrała go w ogóle bo z nich wyrósł. Jeszcze nie tak dawno miałam milion świeczek, które zostawiałam na specjalne okazje a one jakoś nie mogły nadejść. Nie czekaj. Po przyjściu do domu zapal świeczki, wyrzuć zniszczone ubrania. Zasługujesz na najlepsze. Codziennie a nie od święta.





  • Poczuj się kobietą – Załóż ładną bieliznę, sukienkę. Pomaluj usta czerwoną szminką. Nie bój się tego, że będą się na Ciebie patrzeć. Nawet nie masz pojęcia jak teki drobne rzeczy poprawią Ci humor i zwiększą samoocenę.





  • Zadbaj o swoje otoczenie – Zadaję sobie sprawę z tego, że dla większości studentów ( dla mnie również :) swoje miejsce jest to zazwyczaj wynajmowany pokój. Postarajmy się jednak, żeby czuć się tam jak u siebie. Wprowadźmy tam rzeczy, które lubimy. Mogą to być kwiaty, zdjęcia, książki. Cokolwiek... byle by powodowało, że chcemy tam wracać.





  • Zrób coś dla siebie -  Wypadałoby robić to częściej niż raz w tygodniu.. ale wiem, że czasami ciężko jest wygospodarować ten czas przynajmniej ten raz. Możesz wtedy obejrzeć film, zaległe odcinki ulubionego serialu, posłuchać ulubionej muzyki albo poleżeć i nic nie robić.





  • Tańcz – Mam takie dni, kiedy chce mi się tańczyć, włączam wtedy ulubioną muzykę i tańczę. Po prostu. Pewnie wyglądam wtedy dziwnie i wiele osób, które zobaczyłyby mnie w tym momencie kazałoby mi puknąć się w głowę. Ale co tam.. mam ochotę to tańczę.



 A wy jakie macie sposoby na to, żeby poczuć się szczęśliwymi ?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz